Reklamace
Zásady a postup při reklamaci
Obecné zásady reklamace
- Kupující je povinen překontrolovat svou zásilku přímo při dodání od dopravce (pokud by byla rozbitá apod.), jinak reklamace způsobena převozem nebude uznána. V případě, že kupující zjistí závadu zboží vzniklou nevhodnou manipulací při dopravě, zásilku nepřevezme.
- Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.
- Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky.
- Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
- Jako zákazník Inca Botanica máte 14 denní právo na vrácení zboží. Výrobek by měl být vrácen nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu spolu s dodaným příslušenstvím. Samozřejmě můžete krabici otevřít předtím, než se rozhodnete. Pokud byl kupujícímu poskytnut společně se zbožím dárek, musí jej kupující při odstoupení od smlouvy vrátit spolu se zbožím.
Postup vyřízení reklamace
- V případě, že chcete zboží pouze reklamovat, vyplňte prosím tento Reklamační formulář, podepište, nascanujte a pošlete jej na email: info@incabotanica.com
- V případě, že chcete vrátit zboží a peníze v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí, jedná se tedy o odstoupení od smlouvy, vyplňte prosím následující Formulář odstoupení od smlouvy, podepište, nascanujte a pošlete jej na email: info@incabotanica.com
- Následně se Vás doptáme na další informace a domluvíme se na dalším postupu.
- Po vyzvání z naší strany e-mailem, zabalte zboží a zašlete jej zpět na: Inca Botanica, V Závětří 1478/6, Praha 7 - Holešovice, 170 00, ČR.
- Přesvědčte se, že jste zboží bezpečně zabalili, aby se během přepravy nepoškodilo.
- Po přijetí zboží Vás budeme kontaktovat emailem s vyjádřením.
Peníze vracíme nejdéle do 14ti dní od vyjádření, výměna zboží je po vyjádření okamžitá.
- Pokud potřebujete poradit, volejte po-pá od 10-17hod. na číslo: +420 606 383 243